‘илософские ювелирные украшени¤ от √олоты »вана


¬≥дгук на зас≥данн¤ в≥д 4 березн¤

ѕрисутн≥ 15 чолов≥к.

«давалос¤ б вузька рел≥г≥йно-ф≥лософська тема раптово отримала широкий в≥дгук учасник≥в  лубу. ƒопов≥дь –остислава ƒимерц¤ з ≥н≥ц≥ативи аудитор≥њ була вдв≥ч≥ довшою, н≥ж це зазвичай практикуЇтьс¤: вона продовжувалась близько двох годин з годинною перервою на запитанн¤. —правжн¤ стил≥стична майстерн≥сть допов≥дача забезпечувала пост≥йн≥сть ≥ невимушен≥сть уваги аудитор≥њ. ј класично-метаф≥зичний спос≥б мисленн¤ дозволив поступово, крок за кроком розгортати найскладн≥ш≥ ≥ найабстрактн≥ш≥ рел≥г≥йно-ф≥лософськ≥ проблеми. «м≥ст першоњ частини допов≥д≥ був присв¤чений проблем≥ бутт¤ ≥ упредметненн¤ в ф≥лософ≥њ “ори. «окрема, ц¤ проблема розкривалась шл¤хом з≥ставленн¤ головних характеристик мисленн¤ в ф≥лософ≥њ давн≥х грек≥в ≥ в “ор≥.  р≥м того, зач≥пались проблеми сп≥вв≥дношенн¤ метафоричного ≥ пон¤ттЇвого мисленн¤, представленост≥ ≥ пред-сто¤нн¤. ѕ≥сл¤ цього на проханн¤ аудитор≥њ –остислав у друг≥й частин≥ свого виступу зосередивс¤ на детальному анал≥з≥ пон¤тт¤х "упредметненн¤" ≥ "суще" в дачньогрецьк≥й ф≥лософ≥њ (елеати, —ократ, соф≥сти, ѕлатон, јр≥стотель). ƒопов≥дач намагавс¤ таким чином представити давньогрецьку ф≥лософ≥ю, аби в≥днайти ≥ виразити власне те сп≥льне, що њх ус≥х об(ЇднуЇ ≥ в той же час радикально в≥др≥зн¤Ї в≥д автентичного ≥удањського мисленн¤. ѕ≥д час палкоњ дек≥лькачасовоњ дискус≥њ було п≥ддано критиц≥ низку "нат¤гнутих" тлумачень давньогрецькоњ ф≥лософ≥њ. ѕри цьому, однак, ус≥ма в≥дм≥чались глибина ≥ посл≥довн≥сть ≥сторико-ф≥лософського анал≥зу допов≥дача. Ќаступноњ зуст≥ч≥ було вир≥шено продовжити тему ≥ сконцентруватись, зокрема, на текстолог≥чному анал≥з≥  ниги Ѕутт¤.

 

 

¬се публикации философского клуба

 

Хостинг от uCoz